Monday, February 7, 2011

phlegm. eeek.

rahmat Allah tu beterusan. kan? lu caye? gua caye. rahmat datang dalam banyak cara. macam pagi tadi. MRR2, loke yew, jalan istana, federal. lancar. tak selancau slalu. taya plak pancit. ayo bukan problem bagi sorang abang rempit yang beranak lima macam gua neh. ttibee.

Allah. keje portable lagi. ade 11 sumenye arini. meriah uols untok spital private. gua pon ngan sore serak2 basah berkahak hijau, turun naek ward le gamaknye. 

HR panggel kol 9 pagi. kol 4 ptg baru gua pegi. Kak Puziah orang HR tu muke lalok2 nak balek umah da. "kak, kat bawah busy macam haram. ape, lepas raye sume jatoh saket ka? xde tempat laen nak pegi? pegi le zoo ke. klcc ke bla bla bla" gua membebel. kak puziah betambah lalok. lepas settle HR, gua turon bawah.

keje tak penah abes. oh suda permanent staf, kne pandai tolak kes kat orang oncall. gua rembat helmet, glove segale, senyap2 gua kluar kat ED, siap ngan mask muke, to parking lot. tak pandang blakang dah.

pehh. lepas.

macam post smalam. all smokers are stupid. temasok la arini. tak sudah2 cam cibai. bodoh piang. penah nampak driver yang smoking seblah tangan kat luar tingkap kreta? lepas da bagi jin makan, siap maen jentik2, die ingat hatok die punye jalan, xde orang laen da pakai federal highway tu? naseb baek gua orang ade sivik. kene sikit, gua balas sikit la. 1 jari tengah da cukop kan? 

nak lebey2, upah gengster aceh potong tangan. seronok.

minyak mahal sial. ttibe la arini tank kosong, nak try 97. stengah tangki? maaaaaaaaang ai. mlampau la puan memanda menteri mesia, dan suami. tak takot ke kubur penoh minyak petrol nanti? ttibee.

ai batok. x sembuh2 engko. naek semput da ni

1 comment:

  1. pundek lawak sial. haha. rahmat tuhan buat peminat lagu korban cinta mcm lu. syabas bete...

    ReplyDelete