Monday, February 28, 2011

i've had enough penis for today.

kate gua. which sounds so fuckin gay. tidak2. gua bukan pelacur lelaki lorong haji taib 6. bukan moneyboy lorong haji taib 3 juge. lorong haji taib 4 utk maknyah je la pulak. ape gua merepek la wey.

takde. gua dudok OT urology for today. so itulah makanannye semase berpuase isnin harini.

"aii baru keje da gadoh?"

"kak ain ni tau2 je. mane korek?" gua reply.

"alah ko predictable la dek. kalo ko lagi tua dr akak, sure akak ajak kawen."

"xdela. saye ok. sy suke pompuan matang juge"

gelak besor kak ain. ngan kebaya merah die. boss perli, "aii nak pegi kenduri ke?" pecah perot gelak again.

bukan susah hati. gua cume x bekenan. gua dapat keje through member lah. but now bile gua x buat bende2 yang die suro, die jaja kat orang "penat2 aku dapatkan keje untok die, die buat taik kat aku".

kali ni entry gua sopan. dan bebunyik macam ni.

"rezeki saya bukan di tangan awak. awak hanya perantara, medium rezeki, BUKAN pemberi rezeki. bahkan rezeki anda juge BUKAN di tangan sape2. makan jangan bongkak. ungkit2. mengadu domba memburuk2kan orang laen. cukop suda gua bertrimekasey banyak2 dan tidak bekira ngan awak. rezeki ALlah ade kat mana2. jika anda tak tolong saya, x bemakna rezeki saya stop takat situ je."

che mie jual takaful kat gua. gua interested. nak nak. rase macam romen2 tak pakai 'payung'. bareback gitew. harus beli takaful kat che mie.

maher zain concert was fun. love em all. but organizer SUCKASS. amateur lah. hish.


p/s: kawan makan kawan. kalau kawan anda sedap takpe.

...

1 comment: