Wednesday, February 9, 2011

batok, busy, cirit limau.

"korang ni tak cirit limau ke? gua makan limau sampai ilang suare dowh. pastu tunjal2 suare gua yang cam hadek lepas baligh. sumpah langga tiang kang.." ayat2 centa gua lepas masok keje pagi tadi. tempat 1st skali pegi, bukannye office untok punch card. tp pantry, tempat menengok jadual arini break kol brape, and menu makcik2 clerk yang rajin bebeno masak malam sebelomnye untok dibuat lunch pade besoknye.

buffet die kalah moreh surau al islah, kampong cheras baru.

pagi2 da makan oren. tau la tokey2 besar spital (walopon duet bekepuk, limau semayang cine juge dibagi untok santapan umum. angpau2 HOD je dapat. choyy) murah hati.

Kak Mah menyampuk  "dey, keje la da pukol 9 suku. dudok pantry buat hape bla bla bla.." kuat membebel la ini pompuan. sumbat limau mau? pas tutop lampu pantry, terus blah. kureng asem. 

gua pon buat2 busy. ape lagi.

Allah, tak rase lapar pon. rahmat yang sangat sweet.

Kak Cas, staf nurse gile sex yang gua cer tu, gua rase ade problem la ngan hormon die. horny manjang nengok patient hensem. kalau patient x ensem, die amek EL pade hari bekenaan. gua la jadik mangse, bukan mangse rogol, tapi mangse assist die positioning and chaperon mase bagi rectal contrast sume. sedeh dan kasihan yang amat sangat kpade patient yang menjadi mangse secara professional. well kak cas, lepas gua da senior, lu tak bole gua lagi lah ok?

YA ALLAH BUSUKNYE KETIAK. deodoran murah beb. sapu skejap je kat ketiak tu. x susah pon.

srabut gua tengok cina jinjang x shave bulu ketiak. skali angkat, perghhhh. cam jambak serai wangi. cume x bau serai la. bau lahanat ade. shave la setan. ingat bulu ketiak panjang2 macho ka? ade org fetish bulu ketiak ka? bulu atas da camtu, bulu bawah... ayoh. 

rahmat Allah juge hidung semi-tesumbat.


hi akak kedai bunge. saye nak beli buah potong je. bukan nak beli akak. jangan overrrr.

p/s: starbucks bole blah. tanak pegi keje teros da.

No comments:

Post a Comment