Sunday, February 6, 2011

buku baru.

blog lame bole buang? oh tabule. bia.

salaam. kpade lu orang yang rindu nak ketas BM penulisan KBSM gua. gua da balek. on the track suda. tak tesasar. tak kelam gelitat lagi. nampak cerah semua. Alhamdulillah.

laen bebenor rase nyawa ditiup balek masok dalam jasad (agak over disitu). but hell yeah, seronoknye gua je tau.

maybe nikmat yang Dia kasik ni 1 ujian yang lagik besar gamaknye? maybe. gua tak minat ana rafali, tapi ttibe tringat title lagu "TOLONG INGATKAN DEN".  so ingat n guide gua always oke. stil, asal black x menang. rempit cam gua what.

yes. gua takde suare dah. balek temasek macam2 penyakit datang suda. tak sronok la pegi temasek. siyes gua tak suke temasek n temasekian yang slalu pose lg superior dr mesian. burok prangai. tp superbike macam murah je. siap ade bakul bawak sayur kat blakang. moto kap sume plate JB. T__T

tak worth it la sane. 1st time pegi temasek, next time x pegi pon takpe. baek mek pegi bangkok. khap *pose tata young.

surirumah suda bercareer. senyum. mampu eli bag LV. but gua takde la motep nak pakai elvee kann. gua pakai bag fitness first ikram je.

francisca peter da lepas. mary j blige tak mungken telepas. tak mungken. maher zain da konfem2 tak lepas. bruno mars wehhhhhhhhhhhhhhhhhh. seronok.

alhamdulillah.

alhamdulillah.

lazatnye nikmat, untok orang yang sabor. cantik susunan Die buat. i love you Allah.


p/s: sore husky macy gray siot. cane laa besok nak keje naeh. walaweh. mcm la keje cam maria tunku sabri (cakap n makan). wahai spital, clearkan la cheque gua cepat2.

No comments:

Post a Comment