Sunday, February 6, 2011

dah ajal die..


gua kluar. pegi la jalan2. lepas kemas2 cuci lantai crime scene bermotepkan ayong menggelek kepala anak kucen sampai tekeluar otak ngan atos die. sadis itu pompuan.

gua takde sore. gua pegi la carik obat. smalam obatnye old town punye pepsi float. tibai punye tibai, sempot pulek. tadi carik obat lagi. eskrem mekdi. sundae choc. walaweh. cane nak baek nehhh.

ALL SMOKERS ARE STUPID. sori ayah. pak2 uztat. hah. takde makne nak sori2. satu jenis makhluk yang suke kluar2 tangan mase driving. siyes tak cool bro. skali gangster aceh naek moto cantas tangan lu, kudong tak memasal weh.

ade akak nurse tempat keje gua. da la gile sex. die chindian. sek baek bukan mlayu. dulu muda2 stewedess. tua2 jadik nurse sebab da tak sehot dulu. anyway, bley mintak cigarette kat gua? gua senyum geleng kepale je. ayooo susa la makhluk sangap gersang sangat x dapat bende jahanam tuh.

part mane yg gile sex? die tanye gua ade kenal laki benggali hensem tak? fetish die laki banyak bulu. i was loike, hello, anak 2 dah kot? die ingat gua neh mak hayam?

ok lepas tu buat bodo suda. CT scan prep gua buat sendirik tamau panggel lu.

besok keje yay!

p/s: semput la.

2 comments:

  1. adoyai.. skali kena carot stupid kat sini... smpai ati u zar hahha

    ReplyDelete
  2. oit..bukan i okay yg melanggar..i tak bawak atoz pon. sobs..

    ReplyDelete